Analítica digital i CRO

Augmenta les teves vendes amb el que ja tens analitzant les dades i millorant petits aspectes de la teva pàgina gràcies a l’analítica digital

M'agradaria disposar d'aquest servei

Què és l’analítica digital i el CRO? En què em poden ajudar?

L’analítica digital tanca el cicle de les accions de màrqueting que desenvolupem en un projecte durant un temps determinat. Gràcies a establir una estratègia de mesurament podràs saber si vas en bon camí. Consisteix a crear sistemes d’informació que permeten entendre i millorar el resultat de totes les accions de màrqueting que estem duent a terme o com es comporten els usuaris en la teva pàgina web.

El CRO Conversion Rate Optimisation) és un conjunt de tècniques que tenen com a objectiu final millorar el rendiment d’un lloc web en relació a la seva taxa de conversió. Les tècniques de conversió milloren gairebé tots els altres aspectes del màrqueting digital. Implica fer variar l’experiència de l’usuari per a convertir més visites en clients.

Una vegada tinguem la pàgina web creada és important analitzar com els usuaris interactuen amb la teva pàgina web per a plantejar, testar i concloure possibles millores de la pàgina que faran que els usuaris comprin més. Primer, definim estratègies per a fer augmentar la taxa de conversió de la nostra web i a continuació analitzem el comportament dels usuaris. 

Fixem els indicadors més importants i a seguir periòdicament per a analitzar el negoci. T’ajudem a fer uns anàlisis més complerts per a treure insights del negoci i arribar a les conclusions correctes per a poder avançar en millores i accions concretes. Tot això, amb una correcta visualització de dades per al fàcil seguiment periòdic.

Tindràs accés a dades com per exemple: des de quin dispositiu mòbil entren a la teva pàgina web, anàlisi de les dades demogràfiques, geogràfiques i tecnològiques dels visitants, què busquen els usuaris en la teva pàgina, etc.

Treballem amb l’eina de Google, Google Analytics per a extreure les dades, connectán-la a la teva pàgina web, Google Optimize per a fer test AB i Google Data Studio per a la creació de dashboards.

Accions que portarem a terme

  • Primerament, és neceassàri un anàlisi de la pàgina web i usabilitat
  • Fixació d’objectius i KPI’s en funció de les necessitats del negoci
  • Creació de dashboards o panells de control per a la visualització i seguiment constant dels indicadors triats. Això et donarà autonomia per a  controlar regularment aquests indicadors i poder extreure conclusions més fàcilment.
  • Definició d’hipòtesi per a la realització de tests AB
  • Planificació i realització de tests AB
  • Extracció d’insights i anàlisi de resultats
  • Extracció de mapes de calor per a analitzar en quins llocs de la teva pàgina web es fixen més visitants
  • Definició de la correcta estratègia per a implantar les millores necessàries en funció dels resultats extrets.

Contacta amb nosaltres

RGPD

Informació bàsica sobre Protecció de Dades:

  • Responsable: Aldetall per 1 Comerç Competitiu SL
  • Finalitat: Prestació de serveis online, Gestió d’usuaris web i Comunicacions comercials relacionades amb els nostres serveis.
  • Legitimació: Consentiment exprés i interès legítim.
  • Destinataris: No es cedeixen dades a tercers, excepte obligació legal.
  • Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s’explica a la informació addicional.
  • Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional en les clàusules annexes a la política de privacitat.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies ACEPTAR

Aviso de cookies