Analítica digital i CRO
Augmenta les teves vendes amb el que ja tens analitzant les dades i millorant petits aspectes de la teva pàgina gràcies a l’analítica digital
Què és l’analítica digital i el CRO? En què em poden ajudar?
L’analítica digital tanca el cicle de les accions de màrqueting que desenvolupem en un projecte durant un temps determinat. Gràcies a establir una estratègia de mesurament podràs saber si vas en bon camí. Consisteix a crear sistemes d’informació que permeten entendre i millorar el resultat de totes les accions de màrqueting que estem duent a terme o com es comporten els usuaris en la teva pàgina web.
El CRO Conversion Rate Optimisation) és un conjunt de tècniques que tenen com a objectiu final millorar el rendiment d’un lloc web en relació a la seva taxa de conversió. Les tècniques de conversió milloren gairebé tots els altres aspectes del màrqueting digital. Implica fer variar l’experiència de l’usuari per a convertir més visites en clients.
Una vegada tinguem la pàgina web creada és important analitzar com els usuaris interactuen amb la teva pàgina web per a plantejar, testar i concloure possibles millores de la pàgina que faran que els usuaris comprin més. Primer, definim estratègies per a fer augmentar la taxa de conversió de la nostra web i a continuació analitzem el comportament dels usuaris.
Fixem els indicadors més importants i a seguir periòdicament per a analitzar el negoci. T’ajudem a fer uns anàlisis més complerts per a treure insights del negoci i arribar a les conclusions correctes per a poder avançar en millores i accions concretes. Tot això, amb una correcta visualització de dades per al fàcil seguiment periòdic.
Tindràs accés a dades com per exemple: des de quin dispositiu mòbil entren a la teva pàgina web, anàlisi de les dades demogràfiques, geogràfiques i tecnològiques dels visitants, què busquen els usuaris en la teva pàgina, etc.
Treballem amb l’eina de Google, Google Analytics per a extreure les dades, connectán-la a la teva pàgina web, Google Optimize per a fer test AB i Google Data Studio per a la creació de dashboards.
Accions que portarem a terme
- Primerament, és neceassàri un anàlisi de la pàgina web i usabilitat
- Fixació d’objectius i KPI’s en funció de les necessitats del negoci
- Creació de dashboards o panells de control per a la visualització i seguiment constant dels indicadors triats. Això et donarà autonomia per a controlar regularment aquests indicadors i poder extreure conclusions més fàcilment.
- Definició d’hipòtesi per a la realització de tests AB
- Planificació i realització de tests AB
- Extracció d’insights i anàlisi de resultats
- Extracció de mapes de calor per a analitzar en quins llocs de la teva pàgina web es fixen més visitants
- Definició de la correcta estratègia per a implantar les millores necessàries en funció dels resultats extrets.
Consulta tots els nostres serveis
Contacta amb nosaltres
Informació bàsica sobre Protecció de Dades:
- Responsable: Aldetall per 1 Comerç Competitiu SL
- Finalitat: Prestació de serveis online, Gestió d’usuaris web i Comunicacions comercials relacionades amb els nostres serveis.
- Legitimació: Consentiment exprés i interès legítim.
- Destinataris: No es cedeixen dades a tercers, excepte obligació legal.
- Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s’explica a la informació addicional.
- Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional en les clàusules annexes a la política de privacitat.